31 mei 2016

Over ons

Wat doen we

Samen in Business verzorgt uw administratie van bon/factuur t/m de jaarrekening. Dit ondersteunen wij met een degelijk advies. Heeft u hulp nodig bij het invullen van financiële vraagstukken zoals een lijfrenteverzekering, Samen in Business kan u hierin bijstaan. Heeft u als bedrijf voor een lening bepaalde rapportages zoals een liquiditeitsbegroting, meerjarenbegroting en/of kasstroomanalyse nodig. Wij kunnen u deze aanleveren, zodat u goed gefundeerd naar de bank kunt gaan. Ben u startende en u wilt graag informatie en advies hoe u moet starten en wat er allemaal benodigd is om goed uit de startblokken te komen, Samen in Business kan u hierbij helpen.

Wie zijn we

Wij Peter Moedt en Aldert Oosting zijn de eigenaren van Samen in Business. Peter heeft een achtergrond in de Bedrijfseconomie en de pensioenen en Aldert heeft een achtergrond in de bancaire sector. Samen hebben wij onze krachten gebundeld zodat wij u op een ruim vlak kunnen bedienen. Zo kunnen wij u begeleiden bij het inrichten en opzetten van uw administratie, maar kunnen wij u ook goed voorbereiden op een gesprek met de bank wanneer u daar een lening of lijfrenteverzekering zou willen sluiten.

Kortom kom met uw vragen bij Administratie en Advieskantoor Samen in Business en wij zullen u ontzorgen zodat u kunt blijven ondernemen.